Service en onderhoud

 Home / Service /Service en onderhoud

Service van Hedera

Hedera Kantoorefficiency BV heeft een eigen serviceorganisatie met landelijke dekking, welke er zorg voor draagt dat gedurende de looptijd van het contract alles naar tevredenheid blijft functioneren. Hierdoor kunt u zich concentreren op uw organisatie en kernactiviteiten. Een team van ervaren en gecertificeerde service engineers en specialisten staan voor u klaar om een optimale service te bieden. Hierbij moet u denken aan de installatie van nieuwe machines, het implementeren van oplossingen, het onderhoud, het verhelpen van een storing, maar ook het geven van uitgebreide instructies aan uw (nieuwe) medewerkers. Onze uitgangspunten hierbij zijn 'persoonlijk' en 'flexibel'.


Vertrouwd gezicht

Wanneer er zich een storing voordoet aan uw printer en/of multifunctional, hanteren wij een snelle responsetijd zodat een service engineer snel op locatie is. Deze service engineer kent daarnaast niet alleen uw machines en uw netwerk, maar is tevens vertrouwd met uw onderneming. We streven hierbij naar een minimale 'downtime' bij storingen en een naadloze integratie van de apparatuur in uw netwerk. Het resultaat: minder uitval en hogere productiviteit binnen uw organisatie.


Service en onderhoud

Voorkomen is beter dan repareren. Periodiek preventief onderhoud aan uw machine verlengd de levensduur, bespaart veel kosten en zorgt voor de continuïteit van uw organisatie. Het is daarom aan te bevelen om bij uw nieuwe apparatuur een contract voor service en onderhoud bij ons af te sluiten. Wij blijven tijdens de contractperiode graag aangesloten op uw organisatie voor service en support. Jaarlijkse onderhoud, het oplossen van storingen, leveren van onderdelen en verbruiksmaterialen zijn vaste componenten van het contract dat u met ons aangaat. Desgewenst spelen we ook in op eventuele veranderingen in uw organisatie, welke aanpassingen op de functionaliteiten vereisen.


Een service- en onderhoudscontract van Hedera is inclusief:

  • Onsite service binnen 8 werkuren, met landelijke dekking
  • Voorrijkosten en arbeidsloon
  • Onderdelen en verbruiksmaterialen
  • Periodiek preventief en correctief onderhoud
  • Reparaties en support
  • Telefonische support
  • Flexibiliteit in afdrukvolumes
  • Voorraad en snelle levering van verbruiksmaterialen
  • Proactief meedenken, voor verdere optimalisatie van uw documentstromen

Netwerkimplementatie

Naast de opbouw en aflevering van uw nieuwe machine op de gewenste plek op uw locatie, verzorgen de service engineers van Hedera eventueel ook de complete netwerkimplementatie binnen uw IT omgeving. Een goede communicatie tussen uw applicaties en apparatuur zorgt voor een optimaal en efficiënt gebruik van uw apparatuur en leidt tot efficiëntere bedrijfsprocessen. Geheel zelfstandig of in samenwerking met uw eigen systeembeheerder, kunnen we de apparatuur en softwareoplossingen bij u installeren en implementeren.


  •   Warmonderweg 10
          2171 AH Sassenheim
  •   Delta 36
          6825 MS Arnhem
  •   0252 - 43 23 00
  •   0252 - 23 33 62
  • info@hedera.nl

Over ons

Hedera Kantoorefficiency BV is adviseur en leverancier op het gebied van kantoor- en documenten oplossingen. Met onze oplossingen ontzorgen wij u en zorgen wij ervoor dat uw printomgeving onder controle is. Oftewel, Printing in Control!


Lees meer