Over ons

 Home / Organisatie /Over ons

Over Hedera

De naam Hedera komt van een Latijnse plantennaam, waarvan de basisbetekenis ‘vastgrijpen’ of ‘hechtend’ is. Wij begrijpen dat het niet onze kantoorartikelen zijn die veelal het verschil maken voor u, maar een combinatie van diensten en services die uw onderneming vooruithelpen. Wij spelen daarop in met een vooruitstrevende, klantgedreven organisatie die zich richt op uw unieke wensen en behoeften. Voor elke werksituatie reiken wij de juiste 'tools' aan.

Hedera biedt naast een diep en breed assortiment office supplies ook diverse slimme bedrijfsconcepten, zoals met document solutions en zelfs complete kantoorinrichtingen. Daarnaast zijn wij Apple Authorised Reseller met een eigen verkooplocatie. Onze diversiteit stuwt de organisatie elke keer naar een nieuwe level. Wij zijn qua service ook erg pro-actief, we komen regelmatig langs. We benaderen onze klanten zoals we zelf ook benaderd willen worden: open en klantvriendelijk.



Transparant en pro-actief

Omdat uw organisatie constant in ontwikkeling is, bent u op zoek naar een partner die meedenkt op het gebied van de professionalisering van uw bedrijfsprocessen. Deze partner is Hedera. Dankzij een uitstekend netwerk van Europese partners en leveranciers volgen wij alle ontwikkelingen en mogelijkheden op de voet. Wij bieden hierdoor een up-to-date dienstenpakket en productengamma aan.

Hedera werkt op het gebied van projectinrichting samen met kwaliteitsleveranciers, ontwerpers en inrichters. Allen hebben zich de afgelopen jaren bewezen in hun vak. Onze eigen adviseurs voorzien u en uw medewerkers tevens van ergonomisch advies voor veilig, gezond en comfortabel werken.

Wij koppelen daarnaast een fysieke winkel in Sassenheim met online bestelgemak en veel persoonlijke aandacht. Deze drie elementen blijken in de praktijk voor onze klanten een ideale combinatie te zijn.

Voor een persoonlijke ervaring

Wij leveren alle producten en diensten die het primaire bedrijfsproces van de klant ondersteunen. Dat is onze corebusiness. Onze medewerkers van de technische en commerciële service maken de ervaring van de klant compleet. Zij bieden de helpende hand met maatwerkadvies, slimme oplossingen en een snelle levering van uw bestelling.


ALLES IS VERBONDEN

In de praktijk raken onze producten en diensten elkaar: office supplies, document solutions, projectinrichting en Apple. Alles is uiteindelijk verbonden. Dankzij onze kennis en kunde reiken wij de beste middelen aan die in uw situatie werken. Niets te veel en niets te weinig.


LOGISTIEK PROCES

Ons logistieke proces verloopt bijna volledig geautomatiseerd; van bestelling tot aflevering. Hierdoor kunnen we zeer efficiënt werken. En dankzij constante monitoring wordt de foutkans in een bestelling nagenoeg tot nul gereduceerd. Handig, want daardoor hebben we onze handen vrij voor u als klant en het verlenen van persoonlijke service. Precies zoals we dat willen.

Onze werkwijze

Hedera werkt binnen de Document Solutions volgens het Managed Document Services (MDS) stappenplan, waarbij het resultaat van dit stappenplan veel verder gaat dan alleen het opsporen van verspilde verbruiksmaterialen en energievretende hardware. Het optimaliseert prestaties, productiviteit, winstgevendheid en zelfs veiligheid. Het stappenplan bestaat uit 5 stappen.


Het MDS analyseproces biedt u een gedetailleerd overzicht van uw huidige documentenoutput en –omgeving, de efficiëntie van uw processen en de daaruit voortvloeiende kosten. Door middel van vraaggesprekken en een inventarisatie kunnen wij uw specifieke behoeftes en bedrijfsprocessen vaststellen en deze meenemen in de analyse.

Deze eerste stap bestaat dus uit het verzamelen van gegevens en inzicht krijgen in uw onderneming. Hierbij wordt een professionele beoordeling van uw totale documentenomgeving uitgevoerd – van een controle van uw printerpark tot aan financiën, printvolumes en eventueel energieverbruik.

In de ontwerpfase staat uw bedrijf centraal. Uw schaalgrootte, budget, doelstellingen en vereiste prestaties. Dit levert de ideale combinatie van hardware, software en/of procesontwikkeling op waarmee de maximale return on investment gegenereerd kan worden. Onze oplossing zal een perfecte pasvorm hebben.

De oplossing wordt voor u op maat gemaakt, waarbij we uitgaan van uw huidige situatie en wensen en eisen, zodat u uiteindelijk maximaal profiteert van uw investering. Met ons uitgebreide portfolio aan middelen en services optimaliseren we niet alleen uw printomgeving, maar ook uw financiële balans.

Tijdens de implementatiefase besteden wij veel aandacht aan het gehele (verander) proces. Alle werkzaamheden worden uitgevoerd door een volledig gecertificeerde engineer, met veel ervaring. Van de installatie van hardware en/of software tot logistiek en personeelsinstructie of training, onze ervaring zorgt voor kant-en-klare oplossingen en een soepele overgang naar de nieuwe omgeving.

Hedera biedt hierbij professionele services om zorg te dragen voor de menselijke aspecten van een implementatie, waarbij we ook zo min mogelijk verstoring garanderen. Deze services zorgen ervoor dat u de oplossing eenvoudig kunt gebruiken en de productiviteit en tevredenheid van de eindgebruikers wordt vergroot.

MDS stopt niet zodra alles is geïnstalleerd en functioneert. Wij blijven uw gehele print- en documentenomgeving beheren en onderhouden, zodat de prestaties optimaal blijven en tijdrovende alledaagse problemen worden opgelost. Om u te helpen het maximale uit uw nieuwe infrastructuur te halen leveren wij gerichte ondersteuning voor hardware en/of software, zowel op afstand als ter plaatse.

Tijdens de gehele looptijd komen wij waar nodig tijdens de persoonlijke overlegmomenten met rapporten met managementinformatie. Met onze proactieve houding en flexibiliteit, bewegen wij ook met uw organisatie mee. Hierbij trachten we natuurlijk uw absolute tevredenheid te garanderen.

Net als uw onderneming staan uw print- en documentbehoeften nooit stil. Vandaar dat we continu toezicht houden op uw vloot en werkstromen, om mogelijkheden op te sporen om geld te besparen en prestaties te verbeteren. Onze periodieke bezoeken en beoordelingen bieden u constante transparantie en controle. Bovendien kunt u zien of we de overeengekomen doelstellingen realiseren en een duidelijk rendement op uw investering genereren.

Wij zullen hierbij zorg dragen dat uw voorzieningen aan uw eisen blijven voldoen. Dit doen wij door regelmatige controles, gesprekken en tevredenheidsonderzoeken.

Wilt u nog meer weten over onze organisatie en de producten en diensten?

Klik dan hiernaast voor onze online bedrijfsbrochure.

  •   Warmonderweg 10
          2171 AH Sassenheim
  •   Delta 36
          6825 MS Arnhem
  •   0252 - 43 23 00
  •   0252 - 23 33 62
  • info@hedera.nl

Over ons

Hedera Kantoorefficiency BV is adviseur en leverancier op het gebied van kantoor- en documenten oplossingen. Met onze oplossingen ontzorgen wij u en zorgen wij ervoor dat uw printomgeving onder controle is. Oftewel, Printing in Control!


Lees meer